Кабінет клієнта


Якщо Ви замовляли раніше, використовуйте пошту із замовлення та натисніть "Зареєструватись"
Для відновлення забутого пароля, введіть пошту та натисніть "Зареєструватись"
Логін:
Пароль:

Увійти за допомогою Google
УвійтиДоставка цветов в Украине
Кошик: 0 товарів на суму 0.00
Доставка цветов
Обробка замовлень щодня 9.00-18.00
Прийом замовлень цілодобово
Київський час: 19:10

Доставка квітів Одеса

(змінити місто доставки)
Выберите язык
Валюта:


1.  Як замовити квіти?

- для онлайн замовлення натисніти "купити" на букеті, що вам сподобався. На сторінці, що відкриється, впишіть дані отримувача - телефон, адресу та ін. 
- в робочий час - за допомогою онлайн консультанта чи за телефоном.

2. Як оплатити своє замовлення?
-  на нашому сайті для Вас передбачено близько 10 варіантів оплати. Найбільш зручний - карткою або Приват24(ПриватБанк). Більше на сторінці Оплата

3. Як відбувається доставка?
- після отримання оплати, Ваше замовлення передається в роботу і  доставляється у зазначене місце/час

4. Що таке статус замовлення?
- у вашого замовлення є кілька статусів: - отримано -сплачене -доставлене. Статуси замовлень змінюються в автоматичному режимі і надсилаються на Вашу електрону адресу

5. Як я дізнаюсь, що замовлення виконано?
- ви отримаєте повідомлення/фото звіт на електронну пошту та смс (для українських, російських номерів)

6. Навіщо вказувати телефон отримувача?
- у випадку відсутності зв"язку з отримувачем ваше замовлення може бути виконане з великим запізненням

7. Чи можу я замовити квіти з-за кордону?
-замовити та сплатити доставку квітів з-за кордону  так само легко как і з України

8. Чи можливе фото доставки?
- будь які ваші побажання, якто фотозвіт або рекомендації щодо доставки вказуйте в коментарях до замовлення

9. Як швидко квіти можути бути доставлені?
- по Київу та обласних центрах від 2х годин, по решті міст від 4 годин, по країнах СНД - напротязі дня, по решті світу від 24годин.

10. Чи фото на сайті відповідає дійсності?
- букети не можуть бути 100% подібними, ваш букет буде максимально схожим на фото

11. Чи всі букети є в наявності?
-по наявності квітів уточнюйте в онлайн підтримці

12. Чи довго стоятиме ваш букет?
-ми можемо гарантувати лише свіжість квітів, що ми доставляємо. Строк життя залежить від умов зберігання. За нормальних умов квіти живуть від 3х діб.

13. Чи актуальні ціни?
- для тогоб щоб побачити актуальні ціни, оберіть місто доставки у верхньому меню. У різних містах ціни можуть бути різними

14. Як буде оформлений букет?
-наші флористи постійно використовують не менш ніж 100 різних пакувальних матеріалів. Може відрізнятись від представленої на фото, але лише з якісного флористичного матеріалу.

16. Чи можлово доставити без дзвінка?
-так, можливо, але в такому випадку всі ризики щодо присутності отримувача за адресою доставки Ви берете на себе. Якщо отримувач відсутній, треба буде сплатити повторний виїзд кур"єра, а букет може бути доставлений з затримкою. У розмові ми не кажемо про квіти- посилка чи заказний лист, зберігаючи сюрприз до останньої хвилини.

17. Чи ризиковано сплачувати карткою?
-ми працюємо з найбільшою Українською компанією - провайдером онлайн оплат. За шість років співробітництва випадків з безпекою карт не виявлено.

18. Хто збирає букети?
-лише дипломовані флористи або флористи з великим доствідом роботию

19. Букет не потрібен, чи можна доставити подарунок (гелеві кульки, солодощі, фрукти)
-по Україні можлива доставка подарунків без букета

20. Чи можна доставити у визначений час?
- у всіх крупних містах доставка на визначений час можлива (+-15хвилин, +50 шрн до звичайного  тарифа), за кордон доставка на вказаний час не можлива

21.Якою валютою я можу оплатити замовлення?
-при оплаті валюта конвертується автоматично, ви можете сплатити у будь якій валюті.

22. Які квіти замовляти краще?
-сезонні квіти або букет флориста завжди виграшний варіант

22.1 Які квіти ви не радите замовляти?
- ми не радимо замовляти білі троянди місцевого вирощування (в Україні відсутні якісні сорти, Голандські білі троянди - гарної якості), садові ромашки та лілії (ці квіти мають специфічний запах, не завжди подобається)

23. Чи можна підписати листівку?
- так, ми підпишемо листівку вручну або роздрукуємо на принтері

24. Чи потрібно замовляти завчасно?
-чим більше часу на виконання замовлення- тим краще. Доставки на віддалені міста бажано робити завчасно

25. Чи можлива доставка за номером телефона?
-для замовлень по СНД можлива доставка по номеру телефона, точну адресу ми дізнаємось самостійно.

26. Не проходить оплата карткою
Ваша картка має бути відкрита для платежів в інтернет та мати достатньо коштів. Також платіж може бути відхилений Вашим(закордонним) банком. Зверніться за допомогою в банк (телефон на звороті карти), після цього перейдіть за посиланням  
 https://www.ipay.ua/ua/bills/kievflower

 

27. Знижки
-ми дякуємо Вам за увагу до нашого сайту і з радістю надаємо знижку постійного покупця в розмірі 5% (код знижки 555, при оформленні замовлення, в кошику)